Pióra Penne z sosem pomidorowym






Składniki:


300 g Penne ( pełne ziarno )
pierś kurczaka
1 por
papryka żółta
2 ząbki czosnku
150 g fasolki szparagowej
pesto z pomidorami i bazylią ( KOTANYI - mieszanka przypraw )
sól, pieprz, słodka papryka
szczypta chili
kilka kropel sosu sojowego
puszka pomidorów bez skórki w sosie
szczypiorek





Przygotowanie:


  1. Kurczaka umyć, osuszyć i pokroić na mniejsze kawałki, włożyć do miski, przyprawić ( czosnkiem, solą, pieprzem, sosem sojowym, papryką i 2 - 3  szczyptami pesto ). Odstawić mięso na 30 min. W tym czasie pokroić paprykę i pora, a fasolkę szparagową ugotować.
  2. Na rozgrzanej patelni z 2 -3 łyżkami oleju usmażyć kurczaka, dodać pora, paprykę, podsmażyć, a na końcu sos pomidorowy z pomidorami ( doprawić w razie potrzeby ). Wszystko wymieszać i dusić, aż sos lekko zgęstnieje. Wyłączyć ogień spod patelni i wmieszać do sosu fasolkę. 
  3. Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu, polać sosem, posypać szczypiorkiem i.........




Smacznego





 

Komentarze

  1. dawno takiego makaronu nie jadłam! mam teraz na niego ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno takiego makaronu nie robiłam, sama pychotka. Oprócz tego idealnie pasuje do mojego konkursu na blogu, dlatego serdecznie zapraszam do wzięcia udziału:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty