Śniadanie dla Mamy



Składniki:
mały jogurt naturalny
1 banan
1 kiwi
miód kwiatowy do smaku
3 szczypty wiórków kokosowych
szczypta pestek dyni


Przygotowanie:

  1. Jogurt z pokrojonym bananem i kiwi zblendować.. Dosypać wiórki i pestki dyni (opcjonalnie). Dosłodzić miodem do smaku i gotowe :-) 
  2. Moja mama musi sobie przez sitko przetrzeć wszystko, żeby wyeliminować pestki....

Smacznego



           Moja mama ma raka i wścieka mnie jak kupuje np. jogurty pitne w sklepie... Dziś "nakrzyczałam" na nią, że nie wolno!!! :-)
           Kiedy po 15 min tłumaczenia co powinna jeść i jak zmienić przyzwyczajenia dietetyczne, widziałam, że identycznie jak mój Bąbelek zaczęła odpływać.... 
            Za dużo informacji na raz.. Obiecałam jej, że będę jej pisać każdy przepis i wierzę, że razem wsłuchując się w to co jej smakuje damy rady :-) 

Komentarze

Popularne posty