Feta z suszonymi pomidorami i czosnkowymi oliwkami



Składniki:

opakowanie sera Feta
kilka suszonych pomidorków
kilka czosnkowych oliwek Przepis tutaj :-) 
zioła prowansalskie, tymianek, oregano (według smaku po szczypcie)
olej kujawski
olej spod pomidorków (użyłam z firmy Helcom)


Przygotowanie:
  1. Ser pokroić w kostkę, wymieszać z oliwkami i pokrojonymi suszonymi pomidorami.
  2. Kilka łyżek oleju wlać do garnuszka, przyprawić ziołami i podgrzać, ostudzić i zalać fetę z oliwkami i pomidorami, wymieszać, dolać troszkę (do smaku) oleju spod pomidorów i wszystko  przelać do czystego słoiczka.
  3. Poczekać 12 g aby się przegryzło......... 


Smacznego



Komentarze

  1. Uwielbiam! Tylko ja jestem leniwa i zamiast zrobić kupuje. Twoja feta wygląda apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, próbowałam i nie mogłam się na smakować. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty